pondělí 6. dubna 2015

Velikonoční

Milé blogerky,

za posledních pár dnů, kdy jsem k Vám chodila na návštěvu a pro inspiraci, jsem se začala stydět. Do včerejšího dne totiž u nás doma kromě jarních kytiček nebyla jediná věc připomínající blížící se Velikonoce. Ječmen, který jsem zasela do misky skoro nevyklíčil, větvičky ve váze pořád chyběly, o vajíčkách ani nemluvě.
Protože jsem včera byla doma sama, rozhodla jsem se, že kromě zkrášlování sebe samotné si vyzdobím alespoň trochu náš domov. Na keramice jsem si stačila vyrobit několik jarních dekorací v přírodní a bílé barvě a jsem za to ráda. Už se hezky vyjímají na vrbových větvích. Vajíčka jsem tento rok nebarvila. Použila jsem bílý fix a několik nápadů z pinterestu a mám namalováno. Tento rok, stejně jsem volila světlé barvy a nechala vyniknout barvu jara - zelenou.
Ráno jsem pěkně dostala pomlázkou, takže určitě neuschnu a třeba i omládnu :-) 
Přeji Vám krásné Velikonoce! Monča





4 komentáře:

  1. Moni , máš krásně velikonočně nadekorováno :-)))) hezký zbytek Velikonc. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,moc Ti děkuji za návštěvu.Tento rok jsem absolutně nestíhala a pomalu propadala panice,ale vše se stihlo a užíváme si zbytku volna.Snad i u Tebe proběhlo vše v pojodě,Monča

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ajko,děkuju.Moc ráda Tě vidím.Zastav se zase někdy!😉Monča

      Vymazat