sobota 29. března 2014

Slepička

Asi před rokem jsem se rozhodla přihlásit se na kurz keramiky. Myslela jsem si, jak to bude jednoduché, ale zdání klame. Pořád se učím, dělám chyby, procházím někdy zklamáním z nepovedeného výrobku ale také velkou radostí, když se mi nějaký povede a vyjde podle mých představ. Tuto slepičku jsem vyrobila hned ve dvou provedeních. Jedna se uhnízdila u maminky mého "M" a druhá našla domov u nás. Mám z ní velkou radost a hned několik zájemců o další.

Hezký víkend, Monika




7 komentářů:

  1. Ahoj Moni,ta slepička se ti mooooc povedla.měj krásný víkend Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivčo, moooc Ti děkuji :-) Mám v plánu ještě kohouta, ale minule se mi celý zbortil, tak ho zkusím znovu. Do Velikonoc času dost. Hezké dny, Monča

      Vymazat
  2. Tak to ještě stihneš.Ať se ti podaří pa Ivča

    OdpovědětVymazat
  3. Wow:-))) nádhera...taky už začínám doma velikonočně dekorovat. Díky za návštěvu na mém blogu:-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, také děkuji, že jsi mě navštívila a děkuji za pochvalu. Slepice se mi bortila, padala, pak jsem si užila s glazurou, ale nedala jsem se a nakonec to vyšlo hezky. Druhou má moje skorotchýně, teda, spíš si objednala tu první :-) Těším se na Tvoje jarní nápady a dekorace, přijdu se podívat :-) Monča

      Vymazat