neděle 6. dubna 2014

Předvelikonoční

Skoro všude, kam se podívám, se vyrábí, zdobí a chystá na Velikonoce. Taky se tak moc těšíte na pár dnů volna jako já?
Velikonoce jsem popravdě neměla moc ráda. Na Moravě, odkud pocházím, se zvyky dodržovaly až přehnaně moc. Proto je zvláštní, že teď, když se tam chystáme na návštěvu za mou rodinou, se už nemůžu dočkat a všechny ty zvyky barvením vajíček počínaje a bolavou pomlázkou konče mi připadají důležité. 
A protože na Velikonoce bude náš domov hlídat želva Rozárka, rozhodla jsem se, že velikonoční výzdobu neodbudu, naopak.

Hezké předvelikonoční dny, Monča


8 komentářů:

  1. Ahoj Mončo,jsi na tom stejně jako já.Nikdy jsem velikomoce nemusela a teď poslední roky je mám hrozně ráda a moc se na ně těším,hlavně mám ráda to zdobení a pečení.Máš moooc hezkou tu slepičku.A koukám,že jsi zasadila osení ,to bych už taky měla.měj se krásně Iv.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivetko, děkuji za milý komentář. K velké slepici z keramiky jsem vyrobila ještě tuhle malou, vlastně tři, ale ty už hnízdí jinde. Jsem ráda, že v tom nejsem sama, kdo Velikonoce neměl rád. Postupem času se to ale nějak změnilo k lepšímu a teď je konečně beru jako svátky jara.
    Oseníčko pod slepicí roste, v míse ne a ne vyrazit ze semínek, tak nevím. Hezké dny, Monča

    OdpovědětVymazat
  3. Mončo velikonoce jsou jen jedenkrát v roce, tak proč si jich neužít krásnou dekorací...máš moc krásnou výzdobu ...moc děkuji za návštěvu u mě :))) ...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šáry, děkuji i Tobě za návštěvu, zase někdy zajdi :-) Monča

      Vymazat
  4. Jů, tady už je příprava na velikonoce v plném proudu:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, s Velikonocemi jsem na tom podobně....já je vůbec nemusím,ale nějakou pidivelikonoční výzdobu přece jenom dělám. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko,už na ně pohlížím líp než dřív,ale spíš než Velikonoce mám ráda jaro,kterého si užívám naplno.Pěkné dny,Monča

      Vymazat