pondělí 21. dubna 2014

Vajíčková pomazánka

Milé bloggerky, kolik z Vás dnes dělalo vajíčkovou pomazánku? Můj "M" domů nepřinesl žádné vařené vajíčko a z čokoládových to nejde. Naštěstí mě zachránila lednice, ve které pár vajec bylo. Vrátila jsem se trošku do dětství, kdy jsme ji jako děti jedli dost často a teď v dospělosti jsem na ni skoro zapomněla. Přeji Vám všem hezké zakončení velikonočního dne třeba právě s pomazánkou na krajíci chleba. Monča


8 komentářů:

  1. Moni, děkuji za milou návštěvu na mém blogu. Trochu jsem ti to tady omrkla, určitě zase přijdu - moc krásné koláže, vkusné dekorace. A pomazánku, tu jsem ještě dneska nedělala, ale zítra na ni asi dojde :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji Ti za milou návštěvu a za pochvalu. Klidně si to u mě prošmejdi :-) Jak dopadla Tvoje pomazánka? Hezký den, Monča

      Vymazat
  2. Moni,klasika...u nás byla též a taky z těch domácích.-))) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evičko, byla to dobrota, viď? Nevím, proč tuhle pomazánku dělám jen jednou za rok. Asi to chce změnu a víc ji zařadit do jídelníčku. Pěkný víkend, Monča

      Vymazat
  3. Moni já ji miluju a tchyně mě naučila dělat i plněná vajíčka - vybere se žloutek, smícha s kapkou teplé vody, na jemno nasekanýma bylinkama, šunkou, sýrem, osoí, opepří a dává zpátky do rozkrojených vajíček jako kulička - úžasné! Hezký večer a děkuju za návštěvu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šáry, moc Ti děkuji za návštěvu na mém blogu. Já ten Tvůj už dlouho obdivuji. Tvůj recept zkusím a snad mi to vyjde dřív než příští Velikonoce. Hezký večer, Monča

      Vymazat
  4. Moni, pomazánku jsem nedělala (taky u nás nebylo z čeho:)), ale ta tvoje vypadá moc dobře, což je teď večer nebezpečné, protože mě teď láká lednička.... Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, taky bych si dala nějakou dobrotu. Držím nám oběma pěsti při odolávání před dobrotami. Hezký večer, Monča

      Vymazat