pondělí 14. července 2014

Bacilový

...asi nemá cenu ani komentovat. Začátek dovolené jsem si představovala jinak.
Dopoledne jsem jela do města a proběhla pár obchodů, ale bacil mě donutil se vrátit domů, zalézt do županu a uvařit si teplý čaj. Chvilku jsem si četla, pak jsem marně hledala v televizi program, u kterého bych vydržela déle než čtvrt hodiny a nakonec jsem se rozhodla udělat palačinky.








Hezké bezbacilové dny, Monča

8 komentářů:

  1. Dovolenkový bacil-to je pech:-)...ale palačinky jsou povedené a náramky nádherné. Ještě jednou díky za mailový recept na dortík. Včera jsem se vrátila z dovolené, tak snad na něj dojde.papa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, ani mi nemluv. Drží se mě to už od minulého týdne. Mám to z klimatizace v kaceláři a nemůžu se z toho dostat. Už nevím, co bych zkusila. Je to lepší, ale pořád je mi zle. Pak se pochlub, jak se Ti povedl :-) Já budu příští týden péct další s borůvkami pro nahlášenou návštěvu. Hezký večer, Monča

      Vymazat
  2. Moni, po takové dobrotě ses určitě uzdravila!
    Příjemný večer a opravdu pěknou dovolenou přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc Ti děkuju. Užívej letních dnů, Monča

      Vymazat
  3. Moni, to ti ta dovolená hezky začíná :( Přeji rychlé uzdravení, ať můžeš dělat, co tě baví. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuju. Jsem z toho trochu smutná, ale bacil oslabuje a já dělám všechno proto, abych si užila pár dnů na Moravě u tatínka a mohla do jeskyní. Hezké léto i Tobě, Monča

      Vymazat
  4. Moni ať se co nejdříve uzdravíš...krásnou dovču...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárinko, moc Ti děkuju. Na tu Moravu pojedu, ať se děje, co se děje. Monča

      Vymazat