neděle 6. července 2014

Náramky

Včera jsem si udělala radost a kromě šatů na českojaponskou svatbu (v dalším příspěvku) jsem si pořídila pár náramků, které mi hned padly do oka. Nemohla jsem je v obchodě nechat.Vypadají moc hezky na ruce všechny dohromady ale i jednotlivě. Jen s jejich zapínáním budu mít možná v rychlosti po ránu trochu problém, ale natrénuji to.

Krásné letní dny, Monča



14 komentářů:

  1. Moc hezké Moni, jemné a decentní.
    Příjemný večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji. Příjemně se nosí. Hezký večer, Monča

      Vymazat
  2. Mončo to je parády :))) krásné a decentní,náramky také můžu...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, já náramky vůbec nenosím, ale teď mi to nedalo a udělala jsem změnu. Monča

      Vymazat
  3. Mončo náramky jsou krásné ....pá Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, jsou nádherné !!!!! Už se moc těším, jaké šatičky budeš mít k nim ♥♥♥ Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, vzala jsem si je k bílému tričku a k džínám. Zotavuju se z angíny, tak mají šaty smůlu. Snad je během léta budu mít možnost vzít na sebe. Hezký den, Monča

      Vymazat
  5. tie sú úplne božské!
    smiem sa opýtať, odkiaľ sú? :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kejmy, koupila jsem je v Reserved. Děkuji za pochvalu, Monča

      Vymazat
  6. Moni, moc se povedly, krásné jemné. Těším se na fotky ze svatby, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, jsou koupené, ale ten, kdo je vyráběl nebo navrhoval, byl šikovný :-) Monča

    OdpovědětVymazat