úterý 15. července 2014

Výletování III. - Jizerky

Když jsem si mylně myslela, že už je bacil na ústupu, rozhodla jsem se zajít načerpat energii do Jizerek. Tenhle výlet mě stál okamžitý přesun do postele s teplotou. Přecházet nemoc se nevyplácí...Ale zpátky k výletu...
Prošli jsme kolem Královky směrem k Josefodolské přehradě a odtud pak na Novou louku směrem k přehradě Černá Nisa a pak přes Maliník na Českou chalupu. Kolik kilometrů jsme s "M" ušli, to nevím, možná něco přes 20. Posledních pár kiláků jsem únavou už ani nemluvila a myslela na sprchu, čaj a postel. I když jsem své síly a bacila podcenila, na výlet budu ráda vzpomínat. Jizerky jsou plné krásných míst a zákoutí, které jsou často nedoceněné. Navíc jsem větší borůvky od horského potoka nikdy nejedla :-)

Hezké dny, Monča








7 komentářů:

  1. Nádherné foto!!!! Výlet krásný,ale šetři se !!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, krásné fotky a určitě i výlet !!!! Držím palečky ať jsi zase brzy fit ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee Jizerky tam je krásně.My jsme tam byli naposled na jaře.A jak ti je Mončo? je ti líp?.....pa Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. No, fotky jsou krásné, ale asi sis to neužila tak, jak sis představovala...
    Moc zdravím Moni, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné :-))) nádherný výlet i fotky i atmosféra :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kejt, moc Ti děkuju za pochvalu. Zastav se zase někdy ;-) Mončs

      Vymazat