sobota 23. srpna 2014

Než začne podzim

Moji milí,

po dlouhé době jsem zase zpátky na svém blogu. Než začne podzim, musela jsem vložit pár střípků z léta. Už na jeho samotném začátku jsem si namalovala detail hvězdice na prostírání a vyrobila k němu svíčku ve svíčkárně Rodas. Kamínky jsem nasbírala nebo spíš ukradla u domu mého tatínka a mušličky jsou, jak jinak :-) od moře.
Dnes jsem nám k obědu prostřela v mořských barvách a už se těším, až nám bílou kuchyň doplní barvičky podzimu, moje oblíbené.

Hezký konec léta, Monča



10 komentářů:

  1. Moc krásné Moni! K létu mořské dekorace prostě patří, taky to mám tak ráda. Ještě chvilku, a budeme vymýšlet ty podzimní - prostě všechno má své...
    Posílám přání hezkého večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, hrozně rychlo ten čas ubíhá a jak píšeš, už nosím v hlavě myšlenku na babí léto a na podzim, na které se moc těším. Mám dokonce už první vánoční dárky. :-)
      Hezký večer i Tobě, Monča

      Vymazat
  2. Ahoj Moni, tak tě tu vítám zpátky:-))))...vánoční dárky??? jej ty si pilná:))) Prostírání i svíčka-super!!!! hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuju. Už bylo načase a začínala jsem mít výčitky, že svůj blog zanedbávám. Hezký den, Monča

      Vymazat
  3. Moni moc pěkné...mě se modrá dekorace ještě nechce uklízet do krabic,ještě to teplíčko trošku chci :))) , krásný den, Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, děkuju za pochvalu. Já jsem modrou sklidila rychleji, než jsem měla v plánu. Došlo k malé nehodě s rajčetem :-) Jak jsem psala, je čas podzimních barev. Že to ale můj "M" vezme takhle vážně, to by mě nenapadlo :-) Hezké dny, Monča

      Vymazat
  4. Moni, nádherné dekorace .... mušličky, kamínky, modrobílé prostírání, tohle k létu prostě patří .......♥♥♥........Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Markétko,moc Ti děkuji a jsem ráda,že se po delší době zase 'vidíme' :-) Hezký den,Monča

      Vymazat
  5. Ahoj Moni, máš krásně prostřeno....měj se krásně a těším se na další příspěvek pa Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivetko, děkuju Ti moc. Zase zápasím s bacilem, ale něco snad vymyslím a přidám na blog. Hezké dny, Monča

      Vymazat