úterý 2. prosince 2014

Adventní

Moje milé,

už jsem zase zpátky. Už několik týdnů mě trápilo špatné svědomí, že jsem se teď hodně dlouho svému blogu nevěnovala. Začátek adventu byl silným popudem k tomu, abych se zase vrátila a podělila se s Vámi o pár fotek a pozdravy.
Nikdy jsem Vánoce neměla tak ráda jako teď. I když jsem doma s bacilem, předvánoční čas a advent si užívám a vůbec mi nevadí, že zatím nenapadl žádný sníh.
Moc se těším na vůni perníčků a jehličí a už se těším, až zapálím na svém adventním věnci druhou svíčku.
Doufám, že i vy se máte dobře.
Hezké dny, Monča













2 komentáře:

  1. Moni, jsem moc ráda, že jsi zpět!
    Advent u vás vypadá moc hezky!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Hurá , Monča se nám vrátila :-) to je dobře. Tak tě tu vítám a přeji krásný advent. Máš krásně nadekorováno . Eva

    OdpovědětVymazat