neděle 21. prosince 2014

Vyšly ryby, vyšly...

Hezké adventní odpoledne,

chci se s Vámi podělit o překvapení, které na mě čekalo na posledním keramičení v tomto roce. Na konci lekce jsem vytvořila tyhle dvě rybky (inspiraci jsem našla na internetu) a zkusila nové glazury. Kdo někdy chodil na keramiku, ví, že věci někdy nevyjdou tak, jak se očekává. Pec si občas dělá, co chce. O to větší jsem měla radost, když se moje "ryby narychlo" povedly. A to mě dovedlo k zamyšlení se, jestli někdy zbytečně od věcí ale i lidí až příliš neočekáváme, a tak se zbavujeme radosti z překvapení...

Hezký den, Monča



8 komentářů:

  1. Moni, na tvé myšlence jistě něco bude ..... přeji ti, aby byla všechna "překvapení" jen a jen příjemná ....krásný a pohodový zbytek čtvrté adventní neděle ..... pa, pa Marki.

    OdpovědětVymazat
  2. Moni , ty jsou povedené ..... Nic neočekávat je i moje filozofie :-) a pak jsem mile překvapena. Hezký večer .Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko,nebudu si to dávat jako předsevzetí,ale začnu méně očekávat a víc se pak třeba radovat z překvapení :-) Monča

      Vymazat
  3. Moni, fakt se povedly! Frajerky :o)
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Áji,moc ráda Tě tady vidím a děkuju za pochvalu.Hezký zimní čas,Monča

      Vymazat