neděle 7. prosince 2014

2. sladká adventní neděle

Druhá adventní neděle má u nás doma sladkou příchuť. Dokončila jsem linecké cukroví, které máme moc rádi a taky perníčky. Ke konci už jsem si to popravdě moc neužívala. Docházely mi nápady na dekorace, sněhová poleva mi zatuhla...
Teď, když mám ale hotovo, všechno hezky naskládáno v krabičkách a uschováno proti náletům mého mlsného "M" se těším na večer, až si zapálíme druhou svíčku na adventním věnci.
Přeji Vám hezký zbytek víkendu, Monča













8 komentářů:

  1. Moni, ty se máš......já jdu teprve na to .-) hezkou druhou adventní..... E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,uvidíš,že Ti to půjde rychle od ruky😉 hezky den,Monča

      Vymazat
  2. Ahoj Mončo,mňam,mňam linecké máme taky rádi,máš krásné fotky.Přeji ti krásný adventní čas Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo,začalo u nás mizet.S takovou budu péct znovu...můj "M" si nedá říct.Hezký advent i Tobě!Monča

      Vymazat
  3. Moni, linecké máš moc krásné a zdobení perníčků nedávám, mám na to lidi :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo,prvních pár jsem ozdobila v pohodě,pak mi ale vytekla poleva,pak zatuhla....asi si taky najdu někoho šikovného.Děkuju za návštěvu,Monča

      Vymazat
  4. Moni nádherně napečeno i nafoceno já pekla linecké dvakrát kvůli holčičkám.
    Krásnou sobotu pa Adéla.

    OdpovědětVymazat