sobota 27. prosince 2014

Dnešní ráno s ananasem

Dobré ráno,

můj dnešní den začal zdravě (pokud tedy nepočítám moji každodenní kávu s mlékem). Venku je krásně, sluníčko mi dodalo dobrou náladu, a tak jsem měla chuť na zdravou a lehkou snídani. V kuchyni na mě čekal ananas. Bohužel ho neumím oloupat tak, abych většinu nevyhodila, takže nastoupil s nožem můj "M" a zpracoval ho. O to víc jsem si pochutnala. Už mám popravdě dost bramborového salátu, smažených ryb, pečiva...Navíc se objevily výčitky z nezdravého jídelníčku a můj žaludek mi to dal patřičně najevo. Snažím se jíst zdravě a pravidelně cvičím a už se těším, až zase nastoupím na svůj režim po týdnu, kdy jsem uklouzávala k těm nezdravým věcem.
Přeji Vám krásný víkend, Monča



10 komentářů:

  1. Ahoj Mončo,konečně jsi zase tu.Jak se máš?Ten ananas bych si taky dala.Odpoledne se chystám udělat ovocný salát mám na něj chuť.Těším se na další tvůj příspěvek, měj se krásně Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo, mám se dobře, jenom trochu přejedeně :-/ Ovocný salát mám v plánu udělat zítra a rovnou udělám i zeleninový, ať se tělo hezky čistí :-) Hezké povánoční dny, Monča

      Vymazat
  2. Moni krásné odpoledne,
    snídaně ve tvém podaní vypadá a chutná báječně....
    zítra se také vrhnu na ten ananas.
    Krásné sváteční dny
    pa Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adélko, krájel ho můj šikovný "M" a byl sladký a šťavnatý. Ještě jeden máme doma. Pěkné dny i Tobě, Monča

      Vymazat
  3. Moni ,mám ho moc ráda, ale od letošního jara mám na něj bohužel alergii :-( krásný posledni prosincový vikend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,taková dobrota...zkoušela jsi ho jíst po troškách a stupňovat počet kousků?Hezký den i Tobě:-) Monča

      Vymazat
  4. U nás letos frčí ananasový džus...není dne, kdybych si ho nedala...ovšem naživo by byl asi ještě lepší :-)))pěkný den K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kejt,máme rádi čerstvé džusy a odšťavňujeme i zeleninu.Doporučuju!Pěkný den,Monča

      Vymazat
  5. Moni ananas si občas odšťavnuji ale můj syn ho dokáže zkonzumovat během jediného dne :))) , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šáry,u nás je to stejné,ananas dlouho nevydrží :-) Teď jsme ale koupili v zelinářství dva veliké,zakže i na mě se dostalo.Měj se hezky,Monča

      Vymazat