pondělí 8. prosince 2014

Hvězdný večer

Konečně!

Tak moc jsem si vždycky přála svítící hvězdu a ani vlastně nevím, proč se mi jí nikdy nepovedlo koupit. Tento rok jsem ale nic nepodcenila a už nám svítí v okně. Je krásná, jednoduchá a u nás doma. Ježíšek nemůže zabloudit...
Krásný hvězdný večer, Monča



Závěsná hvězda STRALA, Ikea


8 komentářů:

  1. Je nádherná :-) skvělý kup ... Hezký večer .Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko,děkuju.Rozzářila nám večer a svítila do noci.Kus papíru a jaký mi udělal radost...hezký den,Monča

      Vymazat
  2. Moni já ji mám od loňska a letos mám navrch další dvě . neokoukají se a jsou krásné ... Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šáry, v těchto tmavých dnech nám vnáší světlo domů a když se vracím,vítá mě😊 Vidím v tom moc hezkou symboliku.Ať Ti ty Tvé hezky svítí😉

      Vymazat
  3. Máš pravdu Moni, je moc krásná!
    Pohodové dny a radost ze svícení přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,moc Ti děkuju. Svítí nonstop a jako o život.Hezke adventní dny,Monča

      Vymazat
  4. Moni, je nádherná !!!! Přeji ti krásný a pohodový třetí adventní týden ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Marki,děkuju.Myslím,že příští rok k ní přibyde další.Hezký předvánoční čas,Monča

    OdpovědětVymazat