sobota 3. května 2014

Inspirace sušenkami

Stejně jako některé z kolegyň bloggerek jsem se rozhodla zkusit upéct kakaové sušenky.
1. várka = katastrofa, sušenky se mi spálily
2.várka = povedly se, hurá

Jsou moc dobré, jednoduché na přípravu, ale jednu nevýhodu přeci jen mají. Hrozně rychle mizí z talíře.

Pěkné dny, Monča



6 komentářů:

  1. Ahoj Mončo,jak se máš?tenhle recept mám uložený a zítra je chci péct.Tak doufám,že se mi povedou jako tobě.Máš moc pěkné fotky.Měj se krásně Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivet, mám se fajn a užívám si víkendu. Věřím, že se Ti sušenky povedou, nic na tom není. Jen jsem si myslela, že už v troubě stvrdnou a pekla je tak dlouho, až se připálily. Opravdu stačí 10-12min, pak je vyndej a ony strvdnou, jakmile vychladnou. Další chybou bylo, že jsem dělala příliš velké kuličky. Stačí opravdu malinké jako špička palce. Pochlub se s nima na blogu. Těším se, Monča

      Vymazat
  2. Ještě jsem je nezkoušela ,ale vypadají lákavě. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, určitě je zkus. Jsou dobré a já jsem ty své musela už schovat před nájezdy mého "M", jinak by nepřežily do dnešního dne. Hezké "sušenkopečení", Monča

      Vymazat
  3. Krásné nedělní ráno Moničko,
    vypadají báječně a jsou vážně výborné u nás se hned snědly musela jsem část schovat!
    Určitě brzo znovu upeču.Moc hezké fotky.Přeji krásné májové dny zdraví Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ádi, děkuji za návštěvu a za pochvalu. Také jsem schovávala :-) Pěkný víkend, Monča

      Vymazat