pondělí 19. května 2014

Moje "zahrádka"

Dnes mám volno a už o víkendu jsem si plánovala, co budu dělat, co MUSÍM udělat :-) Původní plán byl zůstat v posteli minimálně do osmi, ten ale nevyšel. Vstávala jsem brzy s mým "M", abych mu jako každý den přichystala snídani. No, nemají se Ti chlapi dobře, když se o ně tak hezky staráme?
Druhý krok byl napustit si vanu a zůstat v ní alespoň půl hodiny, opět to nevyšlo. Jakmile můj milý odešel do práce, sedla jsem si k počítači a začala se připravovat na lekci angličtiny.
Třetí úkol spočíval v přesazení truhlíků a vytvoření domova pro nové kytičky a bylinky. Tohle jsem naštěstí splnila a přestože to je práce, zahradničení pro mne znamená neskutečný relax. Moje zahrádka je vlastně balkon, na který, když je hezky, ráda chodím. Jen si tam tak sednu, koukám, jak mi všechno hezky kvete a voní a u toho piju svou oblíbenou kávu. Zkoušela jsem tam i číst, ale přistihla jsem se už tolikrát, jak věnuji pozornost všem těm kytičkám, barvám...
Čtvrtý krok, žehlení. Že bych tento úkol vynechala a vrátila se ke kroku druhému a uvelebila se ve vaně? :-)

Přeji Vám všem krásné a pohodové dny, Monča



16 komentářů:

  1. Moni žehlení Ti neuteče...máš krásné bylinky a kytičky v nádobách...krásný relax...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šáry, neuteklo, ale štve mě, že se na to musím dívat. Teď jsem se vrátila z oběda s mým "M", dávám si kafčo a nažhavím žehličku. Hezký a pohodový den,Monča

      Vymazat
  2. Ahoj Mončo,máš krásné bylinky.Jo a ty tvoje pečené brambory z předešlého příspěvku mi nedají spát určitě je udělám v týdnu k večeři,super inspirace,díky....měj se krásně Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivčo, z bylinek mám radost a těším se, až s nima začnu čarovat i v kuchyni. Jen musí trochu povyrůst. Ty brambory jsou tak jednoduché a přitom moc dobré. Určitě je zkus. Hezký večer, Monča

      Vymazat
    2. Ahoj Mončo,přeji ti všechno nejlepší k dnešnímu svátku....krásné odpoledne Iveta

      Vymazat
    3. Ivetko,moc Ti dekuji.Pisu se zpozdenim...Uzij si krasnou kvetnovou nedeli.Monca

      Vymazat
  3. Ty seznamy :o) Taky si je dělám, ráda odškrtávám :o) Moni, moc se mi líbí tvoje bublanina i brambory, ty přímo miluju.
    Bylinky i lobelky v těch hrncích vypadají skvěle.
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za tolik pochval. Já jsem prostě odškrtávací typ. Večer jsem unavená a spokojená, když mám splněno :-) Zvládla jsem nakonec všechno a k tomu ještě něco navíc, takže perfektní den "volna". Dobrou noc, Monča

      Vymazat
  4. Moni pěkně se ti balkonek zelená .... a jaká výhoda že tam nedolezou slimejši:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aji,tak tohle me nenapadlo,ze ty pitvory opravdu nevylezou:-)A to teda vyhoda je.Minuly rok mi zlikvidovali spenat na zahrade doposledniho listecku.Monca

      Vymazat
  5. Moni, vše nej,nej k dnešnímu svátku. ......krásný svátkový večer. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evicko,Ty jsi zlata.Moc Ti dekuji za mile prani.Monca PS:Pisu z mobilu,tak se omlouvam za absenci hacku a carek...

      Vymazat
    2. Moni, to nevyřčené tajemství je MADEIRA:-))) E.

      Vymazat
    3. Evi, nádhera. Ty fotky jsou jako živé okno. Jen tak skočit. Monča

      Vymazat
  6. Kouzelné fotky! Žehlení jsem vynechala úplně a definitivně. Maximálně manželovi vyžehlím košili než někam jdeme. Alespoň si můžu dopřávat vanu večer ;-). krásný den Moni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šáry, raky přemýšlím, že žehlení vynechám. Není to ale činnost, která by mi vadila tak moc. Tak třeba mytí koupelny, jenže to zase musím. Hezký den, Šárko. Monča

      Vymazat