neděle 4. května 2014

Rybičky

Před několika týdny jsem si hrála s hlínou a neměla ponětí, co vytvořím. Nakonec vznikly tyto rybičky. Jelikož se moje tvoření zvrtlo a ryb vzniklo dost na celý rybník, plují do mého imaginárního "e-shopu".

Hezký víkend, Monika



8 komentářů:

  1. Ahoj Mončo, rybičky máš krásné,moc se ti provedly.Sušenky mám upečené,ale nevím zda fotky výjdou :-( rozbil se mi foťák tak jsem musela fotit mobilem tak nevím jaké ty fotky budou.Čím ty fotíš máš tak krásné fotky.Krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivčo, děkuji za pochvalu. Jak dopadly sušenky? O druhu foťáku Ti pošlu info snad během dneška, kdyžtak se mi připomeň, ju? Za chvíli letím cvičit, tak kdybych zapomněla, napiš mi.Monča

      Vymazat
  2. Moni, nádherné rybičky .....♥♥♥....... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní úlovky....třeba by se hodily na nějaký pěkný závěs:-) Hezkou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, děkuju. No, doma pro ně marně hledám místo, takže jdou na prodej. Hezký květnový den, Monča

      Vymazat
  4. Moni, tedy ty jsou! Připomněla si mi, že mám rybičky od naší Terky, když chodila a keramiku, to víš dětské ručičky...
    Ty tvoje jsou fakt nádherné!
    Hezký podvečer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuju, jsem ráda, že se Ti líbí. Víš, kolikrát si říkám, když vidím ty dětské výrobky, jak z nich čiší radost a štěstí. I když nejsou mnohdy dokonalé po stránce techniky nebo barvy, tak přece jsou nádherné. Já se v keramičení stále učím, hlína mě už několikrát překvapila a o barvách ani nemluvě. Pokaždé je to překvapení, někdy radost, jindy zklamání. Každopádně mě to hodně baví, stále se učím a objevuji a nehodlám v tom přestat.
      Pěkný den, Monča

      Vymazat