neděle 11. května 2014

Moje první piškotová roláda

Můj dědeček uměl neskutečně dobře vařit a péct. Moc mě mrzí, že jsem se toho od něj nenaučila víc. Teď bych to ocenila.
Kromě všech těch dobrot si vzpomínám na piškotovou roládu plněnou kyselou marmeládou. Nikdy jsem ji nepekla a nevím, proč jsem se zrovna dnes rozhodla, že to zkusím. Proto roláda poprvé, úplně poprvé.
Vím, že by měl dědeček radost. Popraskala mi totiž jen trošičku.
Hezké květnové dny, Monča




10 komentářů:

  1. Nevím proč,ale vždycky jsem měla z rolády strach:-))))...tobě se povedla úžasně:) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi,také jsem se jí bála, ale bylo to zbytečné. Jestli budeš chtít, pošlu Ti recepis. Určitě se Ti povede, když jsem to zvládla já ;-) Monča

      Vymazat
  2. Mončo, náaaaadherná roláda mňam, mňam .....měj krásný večer ....Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, moc děkuju. Už zbývá poslední kousek. Jakmile se do toho pustí můj "M", žádná dobrota nemá šanci vydržet dlouho.Monča

      Vymazat
  3. Mňam, vypadá úžasně, tak ji miluju! Ještě s domácí šlehačkou by to bylo nprasto luxusní :-D. Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šáry, příště zkusím i tu šlehačku :-) Hezké dny, Monča

      Vymazat
  4. Moni, dědeček ji jistě viděl a má radost z tvé šikovnosti. Na mém blogu najdeš taky nějaké, tak můžeš pokračovat :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to víš, že jsem na něj myslela a byla jsem pyšná, že jsem ji zvládla. Někdo se tomu může třeba zasmát, ale pro mě jsou to krásné vzpomínky a trocha nostalgie. Určitě k Tobě zavítám. Hezký večer, Monča

      Vymazat
  5. Řekla bych že se povedla na jedničku:-)
    Příště můžeš zkusit s krémem a polít čokoládou ... taky dobrota:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Áji, děkuji za pochvalu. Já ji mám právě ráda takhle obyčejnou s marmoškou, ale kdybych pekla někdy dvě, tak jednu zkusím s krémem. Hezký víkend, Monča

      Vymazat