neděle 22. června 2014

Black and white

Hezké nedělní ráno, milé bloggerky a možná i bloggeři :-)

Začalo nám léto, ale u nás to vypadá spíš jako začínající podzim. Uvědomila jsem si, jak hodně mě počasí ovlivňuje a jak nemám chuť na pestré barvy. Možná dělám chybu...
Svůj dnešní příspěvěk věnuji černobílé klasice, která se objevila na našem stole i na pár nových kouscích oblečení, které jsem si koupila před několika dny.
Odpoledne se možná podívám na nějaký černobílý film pro pamětníky a pak se budu věnovat barvám (čeká mě totiž žehlení :-D ).
Hezkou neděli, Monča







4 komentáře:

  1. Krásné věcičky, krásné fotky.....takže i krásnou neděli přeji:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, já nemám moc ráda kontrasty, raději tón v tónu, ale u tebe se mi líbí jak na stole, tak to oblečení.
    Hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já mám také raději barvy si podobné, ale zrovna u černé a bílé mi kontrast nevadí. Jsem ráda, že se Ti líbí. Hezkou neděli, Monča

      Vymazat