pondělí 9. června 2014

Dnešek

Dobré ráno všem!
Dnes mám den dovolené, horka mi moc nesvědčí, a tak jsem se rozhodla na den z kanceláře utéct a užít si trochu volna.
Ráno před pátou jsem se probudila a podařilo se mi přesvědčit mého "M", aby si se mnou šel zaběhat. Ano, v pět ráno jsme vyběhli do přírody. Byla jsem trochu v šoku, když ten můj spáč bez řečí vstal a zamířil ke skříni pro věci na běhání. Párkrát se mě zeptal, jestli chci opravdu jít, ale neprotestoval :-)
Nevzala jsem si s sebou foťák ani mobil, a to si pořád slibuji, že naše běhání někdy zdokumentuji. Začali jsme znovu "běhací" sezónu před několika týdny, chodíme pravidelně ráno o víkendech nebo v týdnu večer. Je to znát na fyzičce, která se přes zimu skoro vytratila. Začátky byly hrozné, ale dávám si malé cíle, kterých pak dosahuju a mám radost. Nejsem žádná profiběžkyně, ale těším se pokaždé, když se vrátím unavená domů a vím, že jsem pro sebe něco udělala a vrátila se ke studijním časům, kdy jsem běhala denně.
Za každý týden si udělám radost. Teď to byla kytička lesních zvonků a pivoněk ze zahrádky.
Hezké dny, Monča



6 komentářů:

  1. Moni moc hezké botičky,ale na běhání v těchto vedrech bych teda neměla....Jinak ty zvonky to jsou náprstníky...prudce jedovatá kytička....krásný den....Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, já jsem šla ráno v pět, kdy takové vedro nebylo. Teď jsem se vrátila ze zahrady a za tu chvilku se tam přismahla, a to jsem na sobě měla krém s vysokým faktorem. Jen jsem zalila kytky a jahody a sluníčko si mě našlo. Naštěstí jsem už doma, po studené sprše a slunce dnes nechci ani vidět.
      Děkuju za info o těch kytkách, dám si pozor. Taková hezká kytka a jedovatá. Jdu si o ní vyhledat nějaké info.
      Šáry, přeji Ti hezký den a aspoň malé ochlazení. Monča

      Vymazat
  2. Obdivuji běžce, pivoňky , zvonky i fotečky:-))) Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, máš můj obdiv! Do fitka chodím 2x týdně, ale do běhu se dám, až v případě požáru :o)
    Tak kytka je nádherná!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, Ty máš můj obdiv. Fitko jsem zvládala ale bohužel mi to vydrželo jen několik měsíců :-( Je to škoda, protože jsem se tak hezky rozjela, rýsovala se mi pěkně postava, hubla jsem. Pak přišla chřipka, ze které jsem se měsíc dostávala a už jsem tam nešla. Tak musím běhat. Na kytku si dám pozor, když je tak jedovatá. V těchto vedrech už vadne. Musím zase jít běhat, abych se mohla odměnit. Monča

      Vymazat