úterý 17. června 2014

Narozeninová...

Skoro po měsíci jsem se dostala k tomu, abych zdokumentovala narozeninové překvapení, které na mě čekalo od mého "M".
Prvotní šok vystřídala radost a po pár dnech zvykání si, jsme se "šedivákem" kamarádi :-)
Moje oblíbené pivoňky ze zahrady vzaly za své, teplo v bytě se na nich podepsalo a já se s nimi jen těžko loučím.
Monča



10 komentářů:

  1. Wow!!! To je dárek...taky bych byla hned kamarádkou hihi:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evičko, nečekala jsem to a hlavně jsem ho ani vlastně nechtěla. Když mi ale "M" přinesl krabici zabalenou do růžového papíru, tak jsem po rozbalení ihned věděla, co v ní je a nevěděla jak reagovat. Ještě se se"šedivákem" sžívám, ale už bych ho nedala. Navíc je jako pírko :-) Hezký večer, Monča

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Moni, přeji ti dodatečně všechno nejlepší k narozeninám.Dostala jsi krásný dárek :-) měj se Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný dárek Moni! Taky jsem takový před pár roky dostala :o)
    I když pozdně, přeji všechno nej k narozeninám a příjemný den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Moni nejprve veliká gratulace k narozeninám,vše nej nej a hodně zdravíčka a lásky....dáreček je parádní :)))...u nás se tenhle šediváček taky zabydlel :))))

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní dárek, a hlavně praktický:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áji, je praktický. Hodně na něm pracuji a hledám krásné blogy jako je ten Tvůj :-) Monča

      Vymazat